Czy balony reklamowe są nadal w modzie?

Rynek konsumencki stale zmienia swoją formę. Reklamodawcy niemal stają na głowie, aby przykuć uwagę odbiorcy. Czy dobrym sposobem, aby to zrobić, jest zastosowanie balonów reklamowych? Czy w świecie marketingu nadal jest miejsce na dekoracje balonowe?

Jak to działa?

Chcąc określić, czy balony reklamowe nadal są w modzie, należy zastanowić się nad tym, czy nadal przyciągają uwagę odbiorcy. Z naszych obserwacji wynika, że owszem – przyciągają. Balony kojarzone są z radością, dziecięcą swobodą, zabawą i szczęściem. Tworząc dekoracje wykonane z nich pozytywnie wpływamy na odczucia potencjalnego klienta względem naszej marki.

Co mamy do wyboru?

Sprawa z balonami reklamowymi wcale nie jest taka prosta, bowiem na rynku znajduje się wiele ich form. Najpopularniejsze jednak są zwykłe, kolorowe, małe balony. To właśnie one pozwalają na największą swobodę dekoracji i większe pole do popisu specjalistom z zakresu dekoracji balonowych.

Gdzie możemy je zastosować?

Takich miejsc jest naprawdę wiele – poczynając od bankietów, konferencji poprzez różne imprezy okolicznościowe kończąc na imprezach plenerowych, dniach otwartych itp. Takie dekoracje z pewnością wpłyną pozytywnie na zebranych gości, ponieważ jest to mimo wszystko niecodzienny widok. Również i pomysłów na to, co możemy zrobić z balonami reklamowymi jest naprawdę dużo. Wszelkiego rodzaju łuki, bramy, ściany czy napisy. Jedyne co nas ogranicza, to wyobraźnia i, być może, budżet.

Dlaczego warto?

Po pierwsze balonami reklamowymi można w szybki i łatwy sposób udekorować interesująca nas przestrzeń (oczywiście, jeśli wynajmiemy odpowiednią do tego firmę). Po drugie takie instalacje zwracają uwagę, a o to przecież chodzi. Po trzecie pamiętajmy, że balony z naszym logo działają na podświadomość klientów. Łatwo jest więc wyobrazić sobie korzyści jakie płyną z zastosowania balonów reklamowych do kampanii. Ciekawy projekt wykonany z ich użyciem może stać się atrakcyjnym dodatkiem do eventu, jaki organizujemy.

Wybór odpowiedniego nośnika reklamowego to w dzisiejszych czasach nie lada wyzwanie. Balony reklamowe to naszym zdaniem nadal dobry pomysł. Promocja marki na tym niepozornym, niewielkim przedmiocie w połączeniu z odpowiednimi krokami marketingowymi z pewnością zaowocują udaną kampanią reklamową.

About Mariusz pisze...