Elektronika reklamowa – nie tylko pendrive i power bank

Jednym z narzędzi promocyjnych firmy są gadżety reklamowe z nadrukiem, czyli drobne, praktyczne upominki dla klientów. Warto w nie inwestować, gdyż mimo, że nie kosztują dużo okazują się bardzo skuteczne. Najczęściej są to proste przedmioty codziennego użytku oraz akcesoria przydatne w biurze np. długopisy, kubki, notatniki, a także popularne dziś pendrivy i power banki. Jednak na tym nie koniec. Żyjemy w czasach zaawansowanej technologii. Każdy z nas na co dzień posługuje się smartfonami, tabletami, laptopami. Co chwilę wymieniamy je na coraz to nowsze modele. Z tego względu należy zadbać o to, by produkty będące poniekąd wizytówką firmy również szły z duchem czasu.

Czym jest elektronika reklamowa?

Po erze długopisów i smyczy nastała era elektronicznych gadżetów reklamowych. Branża ta rozwija się coraz prężniej i pochwalić się może wieloma nowatorskimi rozwiązaniami na udane upominki z logo firmy. Mogą to być wszelkie małe, pomocne przedmioty, będące uzupełnieniem dla podstawowego sprzętu elektronicznego – od kabli USB po głośniki.

Chargery

To nic innego jako ładowarki samochodowe. Są szczególnie przydatne, gdyż coraz częściej rezygnujemy z tradycyjnej nawigacji na rzecz aplikacji w smartfonach, których bateria niestety dość szybko się rozładowuje. Zwłaszcza, gdy do pokonania mamy długi dystans i nie znamy drogi na pamięć.

Selfie stick

Telefony komórkowe z wbudowanymi aparatami na dobre zagościły wśród podstawowego wyposażenia naszych kieszeni lub torebek. Każdy z nas w dowolnej sytuacji może zamienić się w fotografa i robić zdjęcia sobie i swoim najbliższym. Prócz przedniego obiektywu w smartfonie niezwykle pomocny jest selfie stick, czyli przedłużenie naszej ręki.

Głośniki bluetooth

Na świecie mało jest ludzi, którzy nie lubią słuchać muzyki i na swoich telefonach lub odtwarzaczach mp3 nie mają zgranych kilku płyt CD. Większość z nas natomiast lubi dzielić się muzyką z przyjaciółmi. Dzięki wygodnym, małym głośnikom bluetooth możemy słuchać nagrań w wysokiej jakości w każdej sytuacji – nawet na łonie natury.

Kable USB

Nawet niepozorne kable zaopatrzone w logotyp firmy mogą stać się świetnym gadżetem reklamowym. Dzięki nim pomiędzy telefonami a innymi urządzeniami przesyłamy np. dokumenty, zdjęcia i muzykę. Prócz tego kable przydatne są w sytuacji, gdy chcemy podładować baterię w telefonie w punktach z dostępem do wifi i gniazd USB w centrach handlowych, czy na lotniskach.

https://memorabbit.pl/c/elektronika-reklamowa

About Mariusz pisze...